Úlohou Klientskeho centra je poskytovať informačnú, konzultačnú, poradenskú a výkonnú pomoc pre širokú verejnosť pri riešení jej problémov vo vybraných oblastiach s orgánmi a inštitúciami v štátnom, verejnom a súkromnom sektore.
Hlavným cieľom Klientskeho centra je poskytovať podporu a poradenstvo v oblastiach pracovného práva, sociálneho a zdravotného poistenia, celoživotného vzdelávania, diskriminácie, BOZP a finančného poradenstva.
Misia a etické zásady Klientskeho centra odborov
Klientske centrum je súčasťou Národného projektu Podpora kvality sociálneho dialógu a spolu s Centrom pre vzdelávanie, Centrom pre administratívu a publicitu a Analytickým centrom spoluvytvára priestor pre sociálny dialóg a budovanie odborných kapacít sociálnych partnerov.
Vyberáme podnety z Klientského centra odborov
Pošlite nám svoj podnet |
---|
Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci Operačného programu Slovensko